21.11.2013

Leon Leyson - Chlapec na dřevěné bedně - Jak se nemožné stalo možným…

Chlapec na dřevěné bedně je dojemnou zpovědí malého chlapce Leiba Lejzona (později přijal jméno Leon Leyson), jež patřil k jedněm z nejmladších dětí na Schindlerově seznamu. Kniha je holdem Oskaru Schindlerovi, kontroverznímu muži, podivínovi, nacistickému oportunistovi, manipulátorovi a osamělému dobrodruhovi, jemuž vděčí téměř dvanáct set lidí za svůj život. Jako jediný nacista je pohřben v Jeruzalémě na hoře Sijón.

Nick Spalding - Lásko, kde jsi?
21.11.2013

Nick Spalding - Lásko, kde jsi?

Lásko, kde jsi? je knížka pro všechny, kteří si procházejí peklem randění a přitom se snaží zachovat si úsměv na tváři. Příběh je vyprávěný z pohledu obou protagonistů – Jamieho Newmana, který píše své zážitky, představy a fantazie na blog a Laury McInterové, která píše deník adresovaný své matce. Jsou to třicátníci na nesnadné cestě za vysněným protějškem, který ne a ne najít.

Wendy Meddourová - Wendy Quillová a krokodýlí ocas
21.11.2013

V humorné knížce o pihovaté Wendy, která se touží proslavit, můžete ve třech dějstvích sledovat její „cestu ke slávě“. Wendy je obyčejná pihovatá devítiletá holka, která touží po slávě, po veliké divadelní roli. První dějství je o tom, že paní učitelka oznámí, že se obsazují role v novém školním představení s názvem „Petr Pan a Wendy“. Wendy si myslí, že má hlavní roli „Wendy“ v kapse a nedokáže přestat myslet na to, že se stane slavnou herečkou. KDO JINÝ by tu roli měl také získat, že? Jenže paní učitelka obsadí do role „Wendy“ jinou holčičku a na Wendy zbyde jen role krokodýla.

Adeline L. Marie - T.A.J.N.O.S.T.I. - Hříšné tajemství
21.11.2013

Nechte se svádět. Nechte se hýčkat. Probuďte v sobě nejtajnější sny. Berte a dávejte. Ve volně navazujícím, silně erotickém pokračování knihy T.A.J.N.O.S.T.I. pod názvem T.A.J.N.O.S.T.I. – Hříšné tajemství se dozvíte více o osudech a vizi tohoto tajemného spolku žen.

21.11.2013

Vladimíra Klimecká - Druhý život Marýny G.

Vítězka 18. literární ceny Knižního klubu Vladimíra Klimecká zachytila osudy rodné krajiny a jedné velké valašské rodiny ve 20. století v Bukovinách pod Radhoštěm. Kronika rodu je psána z pohledu čtyř žen, Marýny, Růži, Josefky a Fany. Kolem těchto obyčejných žen prošlo století, ale dalo by se říci, že i tyto obyčejné ženy prošly stoletím – ať byly dějiny jakékoliv – války, osvobození, drsná padesátá léta i současnost, milovaly, snily, vychovávaly děti, staraly se o hospodářství, žily prostým životem.

21.11.2013

Encyklopedie Larousse pro nejmenší

Encyklopedií pro děti je spousta, ale tahle vás zaujme na první pohled, vlastně omak. Když jí pohladíte, je krásně plyšová, takže dětičky chtějí tu knížku, co si mohou pořádně osahat. Je určena těm nejmenším, nejlépe dětem od 3 let až po předškoláky, ale už i naše dvouletá neteř si v ní moc ráda ukazuje. Knížka je z dílny Larousse, kde encyklopedie prostě umí!

Kosti a kostry: Zvířata
21.11.2013

Kosti a kostry: Zvířata

Kosti a kostry – Zvířata je knížka o fascinující sbírce kostí a koster, které patří těm nejzajímavějším tvorům na Zemi. Možná trošilinku bizarní, nicméně nesmírně naučná knížka, která vám dovolí nahlédnout zvířatům pod kůži.

Alyson Richmanová: Ztracená manželka
19.11.2013

Alyson Richmanová: Ztracená manželka

Svatba vnoučat, která změní život stárnoucím prarodičům, jež každý z nich přišel o polovinu svého srdce úmrtím druhého protějšku. Jenže co skrývají osudy těchto dvou lidí, žijící pod jinými jmény, kteří by se měli vidět poprvé, a přesto to tak není, neboť se znají už od dětství? Kdo vlastně jsou a co prožili?

Julie Kiblerová: Odveď mě domů
19.11.2013

Julie Kiblerová: Odveď mě domů

Bývaly časy - a není to tak dávno - kdy na barvě pleti záleželo víc, než si ve svobodné době dneška vůbec dokážeme představit. Časy, kdy lidskost a rozum ustoupily stranou před strachem z odlišnosti a falešnou myšlenkou ohrožení. A v té době se do sebe zamilovali dva mladí lidé - Isabelle, bílá dcera bohatého lékaře a Robert, černý syn jejich hospodyně.

Castová P. C., Castová Kristin: Škola noci: Neferetino prokletí
18.11.2013

Proč jsem si knihu vybrala? Škola noci patří k mým guilty pleasures. O tom žádná. Zjistila jsem, že se na další a další díly téhle série těším čím dál víc. Většina lidí mě za to asi ukamenuje, ale co na tom? Neferet je jednou z nejzajímavějších postav v celé sérii, a tak je logické, že mě její příběh zajímal ze všech nejvíc. Koho by nezajímalo, odkud přišla tahle temná a sexy upíří kněžka, která se obrátila ke zlu?