Julie Kiblerová: Odveď mě domů
19.11.2013

Julie Kiblerová: Odveď mě domů

Bývaly časy - a není to tak dávno - kdy na barvě pleti záleželo víc, než si ve svobodné době dneška vůbec dokážeme představit. Časy, kdy lidskost a rozum ustoupily stranou před strachem z odlišnosti a falešnou myšlenkou ohrožení. A v té době se do sebe zamilovali dva mladí lidé - Isabelle, bílá dcera bohatého lékaře a Robert, černý syn jejich hospodyně.

Castová P. C., Castová Kristin: Škola noci: Neferetino prokletí
18.11.2013

Proč jsem si knihu vybrala? Škola noci patří k mým guilty pleasures. O tom žádná. Zjistila jsem, že se na další a další díly téhle série těším čím dál víc. Většina lidí mě za to asi ukamenuje, ale co na tom? Neferet je jednou z nejzajímavějších postav v celé sérii, a tak je logické, že mě její příběh zajímal ze všech nejvíc. Koho by nezajímalo, odkud přišla tahle temná a sexy upíří kněžka, která se obrátila ke zlu?

Sara Pooleová: Jed
18.11.2013

Sara Pooleová: Jed

Jedy. Provázejí lidstvo od nepaměti a mnohdy pomohly ovlivnit i běh dějin. Jejich pomocí byli odstavováni panovníci, sokové nebo třeba manželé. Byly přimíchávány do vína, pokrmů, natřeny na oblečení či napuštěny do hrotu šípů. Povolání traviče bylo v dávných časech naprosto běžné. Román Jed autorky Sary Pooleové vypráví o jedné ženské travičce na dvoře rodu Borgiů.

18.11.2013

Dokud hvězdy nezhasnou

Ješitnost bývá neporazitelnou mužskou charakterovou vlastností, která způsobuje nemalé problémy v partnerských, ale i přátelských vztazích. A to nemluvě o tom, když se to týká tak choulostivé oblasti, jako je sexuální aktivita a velikost jejich údu. To teprve bývá kolotoč.

Robin Schoneová: Učitel lásky
15.11.2013

Robin Schoneová: Učitel lásky

Knížka, která nás nijak zvlášť nenadchne, ale ani nás neunudí k bezvědomí. Ohraný motiv zasvěcování sexuální novicky rukou přebujele zkušeného muže do tajů „hříšného“ erotična je naštěstí doplněn takřka detektivní zápletkou s velice překvapivým rozuzlením, z kterého běhá mráz po zádech.

Leila Meachamová: Dlouhé stíny
15.11.2013

Leila Meachamová: Dlouhé stíny

Láska rovná se dva. V optimálním případě. Pokud je výsledek tři, vzniká milostný trojúhelník a je více než pravděpodobné, že někomu ublíží. Když se k němu přidá velké přátelství, tragická událost, hrdost a utajená tajemství, vyjdou z toho Dlouhé stíny od Leily Meachamové.

14.11.2013

Lene Kaaberbølová, Agnete Friisová: Chlapec v kufru

Plán na sobotu měli stejný jako na kteroukoliv jinou. Uvařit kafe do termosky, připravit košík s jídlem a vzít Mikase na dětské hřiště u školky. Vlastně je to trochu stereotyp, ale příjemný. Nemusíte se stresovat, malý se aspoň na chvíli zabaví. Ale tento den se změní v noční můru každé matky. Mikas beze stopy zmizí...

Susannah Cahalanová - Mozek v plamenech - Můj měsíc šílenství
13.11.2013

Susannah Cahalanová je mladá, šťastná, krásná čtyřiadvacetiletá dívka, která se právě osamostatnila, má přítele a pracuje jako novinářka v The New York Post. Má život a kariéru před sebou, jenže se s ní začnou dít podivné věci. Román Mozek v plamenech – Můj měsíc šílenství je vyprávěním pravdivého příběhu o její cestě do pekla a zpátky. O tom, co prožila poté, co se její mozek doslova „zbláznil“.

Hannah Kentová - Agnes
13.11.2013

Hannah Kentová - Agnes

„PRÝ MUSÍM ZEMŘÍT. Prý jsem odcizila dech mužům a oni ho teď musí vzít mně.“ Takhle začíná islandský příběh touhy a zrady. Příběh o Agnes, která chtěla tak moc milovat a být milována. Děvečka Agnes Magnúsdóttir je odsouzena za vraždu svého bývalého pána a milence Natana Ketilssona. Je odsouzena k trestu smrti stětím hlavy a protože až do vykonání trestu za ni nesou odpovědnost úřady, je nucena trávit čas na izolované farmě okresního strážníka Jóna Jónssona.

Zdeněk Pohlreich - Česko vaří s Pohlreichem
13.11.2013

Každý si stěžuje, že nemá čas vařit… Tak přesně tak začíná kniha „Šéfa“ Zdeňka Pohlreicha. V mnohém mu musím dát zapravdu, protože domácí vaření, i když nám sebere spoustu času (nákup, vaření, nádobí), je tou nejlepší a nejsnazší investicí do pohody našich vtahů a do kvality života. U společného jídla se sejde celá rodina, můžeme debatovat, probrat spoustu věcí a prostě být spolu. Ne jen na mailu a na telefonu. Jak prosté a utužující pohodu rodinného krbu. Skvělé jídlo, do jehož přípravy se může zapojit celá rodina, se díky skvěle propracovaným receptům připravuje snadno.