Hannah Kentová - Agnes
13.11.2013

Hannah Kentová - Agnes

„PRÝ MUSÍM ZEMŘÍT. Prý jsem odcizila dech mužům a oni ho teď musí vzít mně.“ Takhle začíná islandský příběh touhy a zrady. Příběh o Agnes, která chtěla tak moc milovat a být milována. Děvečka Agnes Magnúsdóttir je odsouzena za vraždu svého bývalého pána a milence Natana Ketilssona. Je odsouzena k trestu smrti stětím hlavy a protože až do vykonání trestu za ni nesou odpovědnost úřady, je nucena trávit čas na izolované farmě okresního strážníka Jóna Jónssona.

Zdeněk Pohlreich - Česko vaří s Pohlreichem
13.11.2013

Každý si stěžuje, že nemá čas vařit… Tak přesně tak začíná kniha „Šéfa“ Zdeňka Pohlreicha. V mnohém mu musím dát zapravdu, protože domácí vaření, i když nám sebere spoustu času (nákup, vaření, nádobí), je tou nejlepší a nejsnazší investicí do pohody našich vtahů a do kvality života. U společného jídla se sejde celá rodina, můžeme debatovat, probrat spoustu věcí a prostě být spolu. Ne jen na mailu a na telefonu. Jak prosté a utužující pohodu rodinného krbu. Skvělé jídlo, do jehož přípravy se může zapojit celá rodina, se díky skvěle propracovaným receptům připravuje snadno.

Stará Ester, Starý Milan - Žvanda a Melivo - Cvičení na rozvoj slovní zásoby
13.11.2013

Hlavním cílem této knížky je systematické rozvíjení slovní zábavy, jazykového citu a vyjadřovacích schopností dítěte. Na této super jízdě plné úkolů a her vás provedou Žvanda a Melivo, holka a kluk, kteří se ničeho nebojí a spoustu toho vědí a proberou, popovídají si, poklábosí. Děti potřebují znát logický postup všech věcí, nenásilně se rozvíjet a proto je nejlepší, když je učení zábavné, má vtip i švih a je hravé. To je pak učení naprostá hračka.

Astrid Lindgrenová - Ronja, dcera loupežníka
13.11.2013

Ronja, dcera loupežníka je další z úžasných knížek švédské spisovatelky Astrid Lingrenové. S pohádkami této královny příběhů, které se zapsaly do dětských srdcí jsme prožili dobré i zlé, fantastické i obyčejné a všední i pohádkové. Astrid Lingrenová totiž dovede spojit život s pohádkou tak dokonale, že jedno od druhého nelze oddělit.

Božena Šimková - Barevný rok
12.11.2013

Božena Šimková - Barevný rok

Barevný rok Boženy Šimkové s verši Ljuby Štíplové a s pěknými a srozumitelnými ilustracemi Aleny Janouškové vám přiblíží historii, dozvíte se spoustu zajímavostí z přírodovědy a ekologie a okouzlí vás krásnou češtinou. Uvidíte, jak je náš mateřský jazyk bohatý.

Roman Vaněk - Klenoty klasické evropské kuchyně
12.11.2013

Možná si budete myslet, že po obrovsky úspěšných Pokladech klasické české kuchyně a Kouzlu kuchyně Čech a Moravy už nejde přijít s něčím převratným. Roman Vaněk přináší kuchařskou knihu evropské klasiky. Jsou to vesměs jednoduché pokrmy, připravované v restauracích, ale i v domácnostech celé Evropy desítky let bez zvláštních obměn.

12.11.2013

Ptáčková Jindřiška, Ježková Dagmar - Hrajeme si se slovíčky

Útlý sešit Jindřišky Ptáčkové s názvem Hrajeme si se slovíčky naučí vaše děti rozvinout rodný jazyk. Je doslova nabitý vědomostmi od první do poslední stránky. Uvidíte, jak se dá s mateřštinou kouzlit a objevíte spoustu zajímavostí a hříček. A těch významů, která jednotlivá slova mají! Nebojte se rozvinout fantazii a obohatit učení doma i ve škole o spoustu úkolů, hádanek a básniček – při zábavném hraní s touhle knížkou chytrost jen poroste!

Liza Marklundová - Annika Bengtzonová 2: Studio 6
12.11.2013

Studio 6 je již druhou knihou švédské novinářky a spisovatelky Lizy Marklundové, její první román, Exploze získal autorce řadu příznivců a všeobecné uznání. Její hrdinka, Annika Bengtzonová je bystrá, sympatická dívka, která obstojí v dravé profesní konkurenci svých redakčních kolegů a zvládne i střetnutí s vyšinutým pachatelem závažného trestného činu.

Kevin Maher: Pole
12.11.2013

Kevin Maher: Pole

,,Byl jednou jeden chlapec, kterému umřel kocourek. Ten chlapec toho kocourka miloval, ale svého tátu miloval víc. A nechtěl, aby mu táta umřel. A tak udělal tohle." Těmi slovy charakterizoval Kevin Maher svůj první román Pole. A cože to ten chlapec udělal?

Jeffery Deaver - Pokoj smrti
12.11.2013

Jeffery Deaver - Pokoj smrti

Výzvědné služby, moderní vojenské technologie, vysoká politika, strašák terorismu, a moc, která korumpuje – to jsou hlavní prvky desátého příběhu z cyklu s kriminalistickým géniem jménem Lincoln Rhyme. Cyklus, který americký spisovatel Jeffery Deaver zahájil v roce 1997 románem „Sběratel kostí“, a jenž ho rychle vynesl na pozici literárního krále thrillerů.