Kouzla pro úspěšný život
26.07.2018

Čtenářská recenze: Ileana Abrevová

Věříte, že kouzla mohou změnit váš život k lepšímu? Zamysleme se nad celým systémem rituálů a „kouzel“, která záměrně dávám do uvozovek. Ono tady možná ani nejde o magii, ale o kombinaci přeměny myšlení, zjitření vnitřního vlastního záměru, a spousty zkušeností našich předků. V knize Ileany Abrevové jsem si všimla všech těchto úspěšných pilířů, které z magie dělají vlastně něco, co je zcela v souladu s životními cykly a moudrostí přírody.

Smrtka
17.07.2018

Čtenářská recenze: Neal Shusterman - Smrtka

Svět bez hladu, nemocí, válek, bídy. Toho všeho lidstvo dosáhlo. Zvítězilo dokonce i nad smrtí. Scythové jsou nyní jediní, kdo může ukončit lidský život - a je jim přikázáno tak činit s cílem udržet objem populace pod kontrolou.

Loutkář
29.06.2018

Čtenářská recenze: Daniel Cole - Loutkář

Už první detektivka Daniela Colea byla tak trošku jiná – v Hadrovém panákovi je ústředním tématem rozluštění záhady těla sešitého z šesti částí, z nichž každá pochází z jiné oběti. Autor stylem vyprávění dokázal čtenáře ke knize připoutat skutečně na max. Na „dvojku“ jsem se těšila, i když jsem se tak trochu bála, že autor buď nepřekročí vlastní stín, nebo bude tunelovat sám sebe. Naštěstí se moje obavy nenaplnily...

Dívka, která upíjela měsíc
11.06.2018

Čtenářská recenze: Kelly Barnhillová - Dívka, která upíjela měsíc

Kouzelný příběh o zlých čarodějnicích, udatných hrdinech a opuštěných sirotcích, na kterých může záviset osud světa. A nebo to snad celé bylo trochu jinak?

Ztracené světlo
24.05.2018

Čtenářská recenze: Jill Santopolo - Ztracené světlo

Ztracené světlo je romantický příběh, který vznikl pod rukama autorky Jill Santopolo a na své titulní stránce si hrdě nese zlatou nálepku světového bestselleru. Možná právě díky zlatému kolečku jsem i já čekala, že mě kniha vtáhne už od samého začátku a vyplivne až na konci - a že se mnou budou cloumat pocity smutku, dojetí a možná ukápne i nějaká ta slza.

Falešný sňatek
09.05.2018

Čtenářská recenze: Magdalena Mintová - Falešný sňatek

Druhé pokračování série od mladé spisovatelky Magdaleny Mintové se četlo mnohem lépe než díl první (Falešný román). Falešný sňatek je kniha plná trapasů a nových odhalení. Je Tony opravdu Tony? Nebo se jedná o někoho, kdo Emu dobře zná, ale Ema o tom neví? Je to opravdu jen flákač a příležitostný dealer marihuany, nebo se v něm skrývá i něco dobrého? Co se Emě ještě přihodí na její cestě za štěstím?

Láska bez pravidel
04.05.2018

Čtenářská recenze: M. J. Summersová - Láska bez pravidel

Myslíte si, že láska založená na pravidlech může fungovat? Opravdu věříte tomu, že city rozpoznají hranice a nedovolí si je překročit? Vážně jste přesvědčeni o tom, že srdce respektuje rozum? Pokud ano, měli byste si bez rozmyšlení přečíst knihu z rukou autorky M. J. Summersové - Láska bez pravidel. Ta vás totiž velmi rychle přesvědčí o tom, že láska a pravidla nemohou fungovat společně.

Tajemství bohyní na Žítkové
27.04.2018

Čtenářská recenze: Vlastimil Hela - Tajemství bohyní na Žítkové

Kniha je to jedinečná tím, že ukazuje pokorný obraz událostí s úctou věnovanou této krajině, tématu žítkovských bohyní, a především celé té historii, tomu zlomku času, který se tak výrazně a magicky zapsal do okolí Starého Hrozenkova, na to úpatí Bílých Karpat.

Led nebo oheň
19.04.2018

Čtenářská recenze: Sara Raaschová - Led nebo oheň

Zimní království bylo osvobozeno, ale krušné chvilky ještě nekončí. Aby mladá královna Meira ochránila svůj lid, dovolí horníkům z Cordellu kopat v zimních dolech. Tam ale najdou něco mocného a nebezpečného – magickou propast...

Hana
26.03.2018

Čtenářská recenze: Alena Mornštajnová - Hana

Jak se vyrovnat s utrpením a nepřízní osudu? Jak se vyrovnat s bolestí, kterou vám působí jiní? O tom vypráví kniha Hana od české spisovatelky Aleny Mornštajnové a ukazuje, jak se hlavní hrdinky s touto nepřízní osudu dokázaly vyrovnat. Hana je velmi dojemný příběh z poválečné doby. Je rozdělena na 3 části. První část vypráví dívka jménem Mira, druhý příběh je o událostech, které se staly před narozením Miry a třetí příběh vypráví Hana, teta malé Miry.