Nikdykde
14.09.2017

Čtenářská recenze: Neil Gaiman, Mike Carey - Nikdykde

Jedinečný román z bizarního světa pod Londýnem, kde slovo „nemožné“ neexistuje, uhranul v roce 1996 takřka celý svět. Nikdykde Neila Gaimana se stalo legendou, která se dočkala řady adaptací. Mimo jiné i té komiksové, která u nás poprvé vyšla v roce 2008. Po dlouhých, předlouhých devíti letech se komiks Mikea Careyho dočkal dotisku a my se tak můžeme konečně znovu vypravit do fascinujícího dobrodružství Richarda Mayhewa a Dvířky v Podlondýně.

Víš, že tě miluju?
12.09.2017

Čtenářská recenze: Estelle Maskame - Víš, že tě miluju?

„Víš, že tě miluju?“ je první díl ze série DIMILY (v originále Did I Mention I Love You?) autorky Estelle Maskame. Ve Velké Británii se série stala bestsellerem a právem se tak zařadila mezi pět nejlepších knih pro mládež. V zimě tohoto roku se můžete těšit na pokračování „Víš, že tě potřebuju?“ a příští rok na jaře vyjde závěrečný díl s názvem „Víš, že mi chybíš?“. DIMILY trilogie si určitě získá i vás!

Colorado Kid
05.09.2017

Čtenářská recenze: Stephen King: Colorado Kid

Tentokrát (tady by se hodilo napsat spíše "onehdy v roce 2005", kdy kniha v Americe vyšla) brnkl mistr na jinou strunu a místo obsáhlého románu plného detailů nám předhodil novelku na jedno letní odpoledne u vody.

Hrej vabank
31.08.2017

Čtenářská recenze: Emma Hart - Hrej vabank

Ani poslední díl série The Game od mladičké autorky Emmy Hart, který nese název Hrej vabank, vás svým příběhem rozhodně nezklame. I v této knize můžete očekávat napětí, strach, touhu a samozřejmě i lásku a sex - právě těmito tématy je autorka proslulá. A moc dobře ví, co dělá!

Idioti 21. století
30.08.2017

Čtenářská recenze: Vesna Tvrtković - Idioti 21. století

Kniha pojednává o mladíkovi jménem Miki, který se živí jako novinář. Na základě zkušeností se svou milenkou, kterou vědomě manipuluje, se rozhodne, že by mohl vyzkoušet experiment rozšířit na své přátele. Tyto lidi nazývá Idioty. Pokusí se je vysvobodit z jejich „idiotství“, tedy přílišného altruismu, a vnutit jim svůj pragmatický pohled na svět. Vytipuje si čtyři lidi ze svého okolí, dva muže a dvě ženy, se kterými má blízký vztah.

Trojhra
15.08.2017

Čtenářská recenze: Blanka Hošková - Trojhra

Trojhra, to je inspirující název od úžasné profesionálky Blanky Hoškové. Spisovatelka nás ve své novince seznamuje s nejistou Aničkou, sebevědomou Kamilou a milencem obou žen.

Poslední výročí
10.08.2017

Čtenářská recenze: Liane Moriarty - Poslední výročí

Sophie je úspěšná a oblíbená žena se spoustou kamarádek a skvělými rodiči. K absolutnímu štěstí jí chybí už jenom jedna věc - muž. Čtyřicítka se pomalu blíží, ale děti stále nikde, což Sophie nese, vzhledem k tikajícím biologickým hodinám a pohledům na své vrstevnice obklopené rodinami, poměrně těžko. Určitou zlost ale má i na sebe; před lety opustila Thomase, toho nejhodnějšího muže, kterého kdy poznala. Všechno se ale obrátí vzhůru nohama, když se jí náhle vrátí zpátky do života kvůli dopisu od jeho mrtvé tetičky Connie.

Velký experiment
05.08.2017

Čtenářská recenze: Kennedy, Kenyon - Velký experiment

Celý náš život je jeden velký experiment! Vezměte si, jaké schopnosti má lidská duše, jak silná je lidská myšlenka, jakou máme intuici. Kde jsou telepatické schopnosti? Evidentně je sem tam někdo používat umí, nebo nám fungují jen tak náhodou…

Hrej tajně
03.08.2017

Čtenářská recenze: Emma Hart - Hrej férově

Hrej férově je třetím dílem série The Game od mladičké autorky Emmy Hart, jejíž knihy jsou plné romantických gest, sladkých polibků, ale také přitažlivých mladých mužů a dívek, kterým nechybí smysl pro ironii. Ne nadarmo se její tituly stávají bestsellery. I v pořadí třetí díl nesoucí název Hrej férově si vás získá. Je totiž plný bolesti, smutku a boje se sebou samou.

Šílená
27.07.2017

Čtenářská recenze: Chloe Espositová - Šílená

Beth a Alvina jsou jednovaječná dvojčata, která ale nemají nejlepší vztahy. Důvod? Každá je úplně jiná. Zatímco Beth je ta hodná, která měla vždy dobré známky, dobré kamarády a nikdy žádné problémy, Alvina si všechny vybírala i za sestru.