Smrtka
17.07.2018

Čtenářská recenze: Neal Shusterman - Smrtka

Svět bez hladu, nemocí, válek, bídy. Toho všeho lidstvo dosáhlo. Zvítězilo dokonce i nad smrtí. Scythové jsou nyní jediní, kdo může ukončit lidský život - a je jim přikázáno tak činit s cílem udržet objem populace pod kontrolou.

Loutkář
29.06.2018

Čtenářská recenze: Daniel Cole - Loutkář

Už první detektivka Daniela Colea byla tak trošku jiná – v Hadrovém panákovi je ústředním tématem rozluštění záhady těla sešitého z šesti částí, z nichž každá pochází z jiné oběti. Autor stylem vyprávění dokázal čtenáře ke knize připoutat skutečně na max. Na „dvojku“ jsem se těšila, i když jsem se tak trochu bála, že autor buď nepřekročí vlastní stín, nebo bude tunelovat sám sebe. Naštěstí se moje obavy nenaplnily...

Dívka, která upíjela měsíc
11.06.2018

Čtenářská recenze: Kelly Barnhillová - Dívka, která upíjela měsíc

Kouzelný příběh o zlých čarodějnicích, udatných hrdinech a opuštěných sirotcích, na kterých může záviset osud světa. A nebo to snad celé bylo trochu jinak?

Ztracené světlo
24.05.2018

Čtenářská recenze: Jill Santopolo - Ztracené světlo

Ztracené světlo je romantický příběh, který vznikl pod rukama autorky Jill Santopolo a na své titulní stránce si hrdě nese zlatou nálepku světového bestselleru. Možná právě díky zlatému kolečku jsem i já čekala, že mě kniha vtáhne už od samého začátku a vyplivne až na konci - a že se mnou budou cloumat pocity smutku, dojetí a možná ukápne i nějaká ta slza.

Falešný sňatek
09.05.2018

Čtenářská recenze: Magdalena Mintová - Falešný sňatek

Druhé pokračování série od mladé spisovatelky Magdaleny Mintové se četlo mnohem lépe než díl první (Falešný román). Falešný sňatek je kniha plná trapasů a nových odhalení. Je Tony opravdu Tony? Nebo se jedná o někoho, kdo Emu dobře zná, ale Ema o tom neví? Je to opravdu jen flákač a příležitostný dealer marihuany, nebo se v něm skrývá i něco dobrého? Co se Emě ještě přihodí na její cestě za štěstím?

Láska bez pravidel
04.05.2018

Čtenářská recenze: M. J. Summersová - Láska bez pravidel

Myslíte si, že láska založená na pravidlech může fungovat? Opravdu věříte tomu, že city rozpoznají hranice a nedovolí si je překročit? Vážně jste přesvědčeni o tom, že srdce respektuje rozum? Pokud ano, měli byste si bez rozmyšlení přečíst knihu z rukou autorky M. J. Summersové - Láska bez pravidel. Ta vás totiž velmi rychle přesvědčí o tom, že láska a pravidla nemohou fungovat společně.

Tajemství bohyní na Žítkové
27.04.2018

Čtenářská recenze: Vlastimil Hela - Tajemství bohyní na Žítkové

Kniha je to jedinečná tím, že ukazuje pokorný obraz událostí s úctou věnovanou této krajině, tématu žítkovských bohyní, a především celé té historii, tomu zlomku času, který se tak výrazně a magicky zapsal do okolí Starého Hrozenkova, na to úpatí Bílých Karpat.

Led nebo oheň
19.04.2018

Čtenářská recenze: Sara Raaschová - Led nebo oheň

Zimní království bylo osvobozeno, ale krušné chvilky ještě nekončí. Aby mladá královna Meira ochránila svůj lid, dovolí horníkům z Cordellu kopat v zimních dolech. Tam ale najdou něco mocného a nebezpečného – magickou propast...

Hana
26.03.2018

Čtenářská recenze: Alena Mornštajnová - Hana

Jak se vyrovnat s utrpením a nepřízní osudu? Jak se vyrovnat s bolestí, kterou vám působí jiní? O tom vypráví kniha Hana od české spisovatelky Aleny Mornštajnové a ukazuje, jak se hlavní hrdinky s touto nepřízní osudu dokázaly vyrovnat. Hana je velmi dojemný příběh z poválečné doby. Je rozdělena na 3 části. První část vypráví dívka jménem Mira, druhý příběh je o událostech, které se staly před narozením Miry a třetí příběh vypráví Hana, teta malé Miry.

Nejlepší pro všechny
21.03.2018

Čtenářská recenze: Petra Soukupová - Nejlepší pro všechny

Tři generace, tři postavy, tři pohledy. Desetiletý Viktor, herečka Hana, důchodkyně Eva. Syn, matka, babička. Ty tři nám namíchala spisovatelka Petra Soukupová do jedné knihy nazvané Nejlepší pro všechny.