Základy: Astrologie

Redakce (07.08.2013)
Základy: Astrologie Základy: Astrologie

Když jsem poprvé spatřila obal této knihy, pomyslela jsem si nejspíše: "Super, určitě se naučím jak věštit, číst z ruky a každého prokouknu jen na něj pohlédnu!"

Ihned po prolistování mi bylo nadmíru jasné, že to tak jednoduché nebude a astrologie je obor vztahující se pouze na některé z těchto věcí. Astrologie se rozhodně zabývá jednotlivými znamení slunečního zvěrokruhu, postavení planet a dalšími aspekty, které byly dány při vašem narození a již je neovlivníte. Dá se říci, že jde o takové sudičky, které vám stály u postýlky a dávaly kladné i záporné vlastnosti do vínku.

Na druhou stranu, díky této knize můžeme více pochopit a třeba i poznat okolní lidi. Stačí datum a hodina narození k tomu, abyste se dozvěděli, proč je váš šéf takový morous nebo nedokážete za každou cenu vyjít s tchýní. Nikdy jsem v astrologii moc nevěřila. Přišla mi hloupost, aby měli dva lidé podobné povahy jen proto, že jsou narozeni v tentýž den. Dokonce znám dívku, jež přišla na svět pouze o dvě hodiny déle, než já a nejen, že jsme naprosto odlišné, ale zároveň žije dosti jiným způsobem.
Ovšem vše, co jsem si pečlivě vyčetla podle knížky o sobě, záhadně sedělo.

Základy: AstrologiePokud zhodnotím knihu samotnou, určitě se mi zalíbil počáteční úvod autorů, díky kterému mi další řádky přišli osobněji podané. Zaujaly mě nejen ilustrace, ale i obrázky s malou nápovědou pro naprosté nováčky v oboru. Právě díky nim jsem se naprosto neztratila v textu a i vaše "čarodějnické" začátky tak budou rozhodně jednodušší.

160 stránková knížka je rozdělena na 12 barevně odlišených kapitol, takže se v ní opravdu skvěle vyznáte, ač se třeba v astrologii ještě vůbec neorientujete. Jedná se o skvělý dárek pro ty, kteří se o podobná témata zajímají. Určitě tímto čtení neopovrhne jak začátečník, tak někdo kdo už o daném tématu něco ví.

Velmi rychle jsem pochopila, že stát se astroložkou nebude tak snadné, jak jsem myslela. Ale díky této knize to rozhodně už není nemožné!

Autorka recenze: Radka Tichá